Skip to content

Krafty

Archived

3 replies · 5,020 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Är det någon som vet om Krafty släpps idag? Jag har kollat i en del affärer men har inte sätt den ännu!

0 likes

Köpte "Krafty" på Pet Sounds (sveriges bästa skivaffär) idag. Sitter och lyssnar nu! Bästa versionen är nr 2, Phones Reality Remix. Nu vill jag bara ha Sirens´ Kiss. Kul detalj: tjejen på videon är bästa kompis med en polares dotter! Det var tydligen hur många som helst på audition. Kul!

0 likes

I dag köpte jag de två senaste nr av NME. I det ena nr var det en CD med vinnarna i senaste NME Awards. New Order vann kategorien "Godlike Genius". På CD'n är låten I Told You So med. I det följande nr är det en intervju med bandet. Inget märkvärdigt men ändå bra placerade pengar. Hittade också en påkostad Tysk (!) tidning med ett stort reportage om bandet. Nu är ju inte min tyska vad den borde vara, fast jag kanske köper den för bilderna!

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗