Skip to content

Top 5 2003

Archived

3 replies · 498 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

5 parce que j'arriverai jamais jusqu'a 10... :rolleyes:

Singles

5 - The White Stripes "7 Nation Army" 4 - Blur "Out of Time" 3 - Zwan "Lyric" 2 - Fischerspooner "the 15th" 1 - The Cardigans "For What It's Worth"

Albums

5 - Grandaddy "Sum Day" 4 - the Sounds "Living in America" 3 - Bang Gang "Something Wrong" 2- The Raveonettes "Chain Gang of Love" 1- The Postal Service "Give Up"

0 likes

Pas mal, je ne connais aucun des 5 albums :eek2:

Hehe...

Mais bon, je ne suis pas une référence en terme d'albums cette année il faut dire...

0 likes

et voici celui de tout une vie de l'année écoulée THE STONE ROSES the stone roses NEW ORDER substance MY BLOODY VALENTINE loveless BEACH BOYS pet sounds MARVIN GAYE what s going on

0 likes

Originally posted by Spotnick Pas mal, je ne connais aucun des 5 albums :eek2: b]

Quitte a me repeter et avoir l'air d'un obsede, Nicolas, va sur http://www.subpop.com/scripts/main/bands\_page.php?id=412 et telecharge les deux titres du Postal Service en MP3... Y'a de grandes chances que tu apprecies. :nod:

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗