Skip to content

Husgud hyllar Bernard Sumner!

Archived

10 replies · 5,651 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

”Husgud – kvasireligion när den är som bäst”

Husgud håller fanan högt. Kanske för högt? Hur funkar det att inrikta sig på en artist per klubbkväll, blir det inte för mycket? Vi säger: det funkar som fan! Hellre en kompromisslös fördjupning än samma gamla låtar från femtioelva olika genres under kvällen. Antingen är du med oss eller så är du på blandklubb.

6 maj är det dags för den legendariske Bernard Sumner att hyllas förbehållslöst. Hits, mixar och underskattade albumspår från grupperna New Order, Joy Division samt Electronic utlovas. Pelle Ullholm gästar klubben detta datum och lovar att spela ”Everything’s gone green” som en hyllning till våren.

Specifikationer: Namn: Husgud Datum: 6 maj Lokal: Restaurang Magnus Ladulås Adress: Österlånggatan 26, Gamla stan Klockan: 21-01 Pris: Gratis Ålder: 20 år Musikstil: Musik av och med Bernard Sumner DJ: Micke Ringblom (andlig ledare) + Pelle Ullholm (gästande predikant) Om du har några frågor, maila. Kolla även på http://husgud.blogspot.com

Väl mött! :)

0 likes

Låter mycket intressant. Skall försöka komma.

:clap:

0 likes

Geografikunskaperna är lite rostiga nu för tiden... Men jag antar att vi pratar om Gamla Stan i Göteborg? ;)

För där kommer jag vara i helgen.

Hepp, /TLV

0 likes

Nja, Österlånggatan ligger i Stockholm

:confused2:

0 likes

Helt riktigt. Gamla stan i huvudstaden naturligtvis ;)

0 likes

Attans. Då får jag väl spela själv på min stereo...

:rolleyes:

/TLV

0 likes

Glöm i så fall inte att ta ett par G&T samtidigt så blir illusionen av att du de facto är på klubben bättre ;)

0 likes

I afton klubb!

Just nu i högtalarna: Subculture :)

0 likes

Club Husgud will visit Mondo in Stockholm tomorrow (20/7) and DJ at the outdoor bar. Check out the playlist at www.husgud.blogspot.com

I think that members of this board will find it interesting :)

0 likes

Jag var där med några kompisar. Det var skitbra!!

0 likes

Välkomna tillbaka till Mondos uteservering imorgon 24 augusti. Då gästar Husgud återigen Mondo. Kolla in www.husgud.blogspot.com för mer info.

Väl mött!!

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗