Skip to content

Hultsfred

Archived

9 replies · 5,488 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Någon som ska dit nu i helgen? Jag antar att de kommer spela ungefär samma setlist som i Frankrike och England nyligen, kortare antagligen. Jag ska själv inte dit utan till Roskilde sen..så jag hoppas på nånting bra! De har ju inte spelat Here to stay heller, det är synd.

Frida

0 likes

Hade inte råd att åka, men som tur var kunde man ju se hela konserten hemifrån och spela in den :).. Det verkade som om de hade massor problem med ljudet i och för sig... Annars rätt ok konsert

0 likes

Originally posted by Sophisticated Lady Hade inte råd att åka, men som tur var kunde man ju se hela konserten hemifrån och spela in den :).. Det verkade som om de hade massor problem med ljudet i och för sig... Annars rätt ok konsert

0 likes

Originally posted by Sophisticated Lady Hade inte råd att åka, men som tur var kunde man ju se hela konserten hemifrån och spela in den :).. Det verkade som om de hade massor problem med ljudet i och för sig... Annars rätt ok konsert

Sophisticated Lady - kan du maila mig privat? Är väldigt intresserad av att komma över en kopia på ditt band (har en hel del att erbjuda i utbyte mot en kopia...) carlfredrik.holmberg@telia.com

tack!

0 likes

Spelade de ungefär samma setlist som på Cirkus i höstas? Jag har hört att de inte spelar Here to stay, vilket jag tycker är väldigt synd. Hur lång var konserten?

Frida

0 likes

konserten höll på i c:a 1 timme och 25 minuter, dessa låtar spelade de (tror inte att de spelade Brutal i vintras?)

1. Crystal
  2. Transmission
  3. Regret
  4. 60 miles an hour
  5. Atmosphere
  6. Brutal
  7. She's lost control
  8. BLT
  9. True Faith
  10. Temptation
  11. LWTUA

1. Blue Monday
  2. World in Motion
  3. Your silent face
0 likes

För den som missade att spela in konserten på ZTV, så kommer den i repris! Hela Hultsfred sänds i repris i mitten av augusti och då ska - enligt ZTV - även hela New Orders konsert sändas igen. Härligt!

0 likes

Finemang! :)

0 likes

ZTV visar en timme från konserten på Hulstfred, nu på lördag 17 augusti. Start kl 00.00.

:)

/Petter

0 likes

hej där

passa tiden på ZTV ikväll - 00.00 kan vara rätt hyfsat preliminärt enligt programansvariga på ZTV. den som laddar videon gör nog klokt i att ha bred marginal både före och efter midnatt. dessutom ska de - enligt egen utsago - visa HELA konserten i repris. så tiderna i tv-tablån är nog inte riktigt att lita på.

carl

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗