Skip to content

Roskilde

Archived

No replies · 5,672 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Så, nu har man äntligen börjat hämta sig lite ifrån Roskilde :-) Någon mer som var där? Stod längst fram under N.O konserten och tycker det var bra, dock långt ifrån Cirkus i höstas. Publiken där framme var minst sagt tråkig, varför envisas man med att stå längst fram om man ändå tänker läsa i programmet och Roskilde Daily tidningen medans New Order spelar? Det var inte direkt många som sjöng med heller..trist, men det är väl så det är med en festivalpublik. De spelade väl i princip samma låtar som de har gjort under snart ett år nu, förutom rock the shack och Digital. Jag tycker det är dags att byta ut lite låtar nu och spela lite mer ifrån Technique (Dream attack kanske...) Känns nästan lite mykcet med så många Joy Division låtar också, även om jag inte säger nej förståss. Jag hoppas de börjar ändra setlisten lite snart, för det känns rätt tråkigt med samma gamla låtar hela tiden..Fast nu låter det bara som jag klagar på konserten, tvärtom :-) Det var mycket bra, och jag tror nästan att Peter kände igen oss där framme, eller det kanske är önsketänkande, men han tittade lite extra noga och log..så det kan man ju leva på :-) Och att se Bernard dansa är lika trevligt varje gång.

Frida

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗