Skip to content

Nya låten

Archived

7 replies · 5,557 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Här var det tomt.....

Vad tycker ni om Krafty?

0 likes

jag gillar den! :thumb:

0 likes

Mats Hagbranth wrote: Här var det tomt.....

Jo, de flesta håller väl till i huvud-forumet. Jag har precis blivit moderator (icke nödvändigtvis att förväxlas med moderat) för det här forumet och lovar att besöka lite oftare. Fortsätt gärna att posta här. Förhoppningsvis så kommer den nya tävlingen att se till så att fler använder det här forumet.

Translation for the non-Swedish speaking people:

Hergee berger snooger bork Sweden rulez bork. Jaaa Abba.

/TLV

0 likes

Ok, jag borde inte ha gjort det, men jag gjorde det.

Jag laddade ner en leak av nya skivan för några dagar sedan. Efter halvintensivt lyssnande it goes like this:

Bästa: WFTSC, Who's Joe (trots usel titel), Krafty Sämsta: Jag förstår verkligen inte Jetstream.

Ett bra album, men lite enformigt, och lite för många lågvattenmärken som vissa låttitlar.

Problemet med New Order är att man inte vill att dom ska avvika från sin vanliga stil, det känns bara pinsamt.

Är det nån mer som hört hela skivan so far?

0 likes

Originally posted by David Lindelöw Problemet med New Order är att man inte vill att dom ska avvika från sin vanliga stil, det känns bara pinsamt.

Det är väl sant för de flesta banden, eller?

Har inte hör skivan än.

/TLV

0 likes

Jag laddade ner nya skivan idag, det är väl inga större problem med att ladda ner en "leak", så länge man köper skivan när den väl finns ute i handeln?

0 likes

Jag har nu lyssnat på skivan i en vecka och tycker den är helt grymt bra! Utan tvekan det bästa de har gjort sedan Technique. Mina favoriter är Who´s Joe, Guilt is a Useless Emotion, Turn och Dracula´s Castle. Egentligen finns det ingen dålig låt på skivan. Det svagaste spåret är singeln Krafty och det säger ju en hel del... :)

/Erik

0 likes

"Hittade" skivan härom veckan. Helt ok. Mycket bättre än förra.

(kommer att köpa den, när den släpps)

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗