Skip to content

notre morceau preferé de chaque album de new order....

Archived

17 replies · 971 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

et si on pompait les topics du forum anglais ...

movement : dreams never end p,c & l : your silent face low life : sunrise brotherhood : angel dust substance : true faith technique : vanishing point republic : regret get ready : crystal wftsc : waiting for the sirens'call

0 likes

Movement : Truth Power, Corruption & Lies : Age Of Consent Low-Life : This Time Of Night Brotherhood : Broken Promise Technique : Guilty Partner Republic : Regret Get Ready : Crystal Waiting For The Sirens' Call : Who's Joe?

Substance : Blue Monday

0 likes

Movement - Dreams never end PCL - Your silent face Low-life - This time of night Substance - EGG Brotherhood - Paradise Technique - Mr disco Republic - Regret Get ready - Crystal WFTSC - Titre éponyme

0 likes

Movement : chosen time PCL : leave me alone Low-life : this time of night Brotherhood : angel dust Technique : dream attack Republic : special Get Ready : primitive notion WFTSC : ...

0 likes

Hors catégorie : Ceremony :D Movement : Dreams never end P C & L : Leave me alone Low-Life : The perfect kiss Brotherhood : BLT Technique : Dream attack Republic : Regret Get ready : Crystal WFTSC : WFTSC

Cela dit, ça devrait bien sûr changer selon l'humeur :thumb:

0 likes

Je viens de voir que certains d'entre vous ont inclus 'Substance', je vote dans ce cas pour 'Ceremony' :bow:

0 likes

Movement : Dreams Never End Power, Corruption & Lies : Your Silent Face Low-Life : Face Up Brotherhood : Weirdo Substance : Ceremony Technique : Run Republic : Regret Get Ready : Turn My Way Waiting For The Sirens' Call : Waiting For The Sirens'Call

0 likes

Mr.Disco wrote: Technique - Mr disco

:jawdrop: :lol:

0 likes

Steve Lea wrote:

Mr.Disco wrote: Technique - Mr disco

:jawdrop: :lol:

:blush:

0 likes

Movement > Doubts even here PCL >Your silent face Low Life>Sunrise Brotherhood> As it is when it was Technique >......? Republic > Regret Get Ready > Close range WFTSC> ...........?

0 likes

FACT 50 : Tiny Tim FACT 75 : Only The Lonely FACT 100 : Pumped Full Of Drugs FACT 150 : Paradise FACT 200 : Little Boy :bow: FACT 275 : Dream Attack FACT 300 : Special Get Ready : Crystal WFTSC : Road To Ruin

0 likes

bon bah je vote aussi du coup...

Movement : Chosen Time Power, Corruption & Lies : Your Silent Face Low-Life : This Time of Night Brotherhood : All Day Long Technique : Dream Attack Republic : Regret Get Ready : Vicious Streak (sabotage ça compte pas?) Waiting For The Sirens' Call : Who’s Joe?

Substance : Temptation

0 likes

Movement : Dreams never end PCL : Age of consent Low-life : This time of night Brotherhood : Paradise Substance : impossible de choisir entre Ceremony, Temptation, Blue Monday et True faith.... Technique : Run Republic : Everyone everywhere Get ready : Crystal WFTSC : Jetstream

0 likes

Movement: The Him Power, Corruption & Lies: Leave Me Alone Low Life: The Perfect Kiss Brotherhood: Bizarre Love Triangle Technique: Dream Attack Republic: Regret Get Ready: Crystal WFTSC: Turn

0 likes

Voiçi les titres intégrés dans mon iPod, pour chaque album de NO :

Movement: Truth, Senses, Denial, Chosen time, Dreams never end (en suspens : ICB) ; P,C & L: Age of consent, 5-8-6, Your silent face, Leave me alone, Ecstasy (en suspens : We all stand) ; Low-life: Sunrise, Love vigilantes, Sooner than you think, The perfect kiss, This time of night ; Brotherhood: Bizarre love triangle, Paradise, Angel dust, As it is when it was, Broken promise (en suspens : State of the nation, Weirdo) ; Substance: Ceremony, In a lonely place, Procession, Everything's gone green, Blue Monday, Confusion, True faith, Temptation, Lonesome tonight, Shellshock (et oui, j'adore ce morceau...), Cries and whispers ; Technique: Run, Round & round, Fine time, Mr Disco, Dream attack (en suspens : Vanishing point, Guilty partner) ; Republic: Everyone everywhere, World, Regret, Chemical, Young offender (en suspens : Special, Liar) ; (Best of): Let's go, Touched by the hand of God ; Get ready: Crystal, Slow jam, Close range ; WFTSC: Aucun :evil4:

0 likes

Movement: Dreams Never End Power, Corruption & Lies: Your Silent Face Low-Life: This Time of Night Brotherhood: Bizarre Love Triangle Substance: Temptation Technique: Run Republic: Special Get Ready: Turn My Way Waiting For The Sirens' Call: Waiting For The Sirens' Call

0 likes

François wrote: Voiçi les titres intégrés dans mon iPod, pour chaque album de NO :

Movement: Truth, Senses, Denial, Chosen time, Dreams never end (en suspens : ICB) ; P,C & L: Age of consent, 5-8-6, Your silent face, Leave me alone, Ecstasy (en suspens : We all stand) ; Low-life: Sunrise, Love vigilantes, Sooner than you think, The perfect kiss, This time of night ; Brotherhood: Bizarre love triangle, Paradise, Angel dust, As it is when it was, Broken promise (en suspens : State of the nation, Weirdo) ; Substance: Ceremony, In a lonely place, Procession, Everything's gone green, Blue Monday, Confusion, True faith, Temptation, Lonesome tonight, Shellshock (et oui, j'adore ce morceau...), Cries and whispers ; Technique: Run, Round & round, Fine time, Mr Disco, Dream attack (en suspens : Vanishing point, Guilty partner) ; Republic: Everyone everywhere, World, Regret, Chemical, Young offender (en suspens : Special, Liar) ; (Best of): Let's go, Touched by the hand of God ; Get ready: Crystal, Slow jam, Close range ; WFTSC: Aucun :evil4:

francois,tu triches!!!tu dois choisir un morceau...(je sais,ca fait une sacrée décision à prendre)

:deal:

:nono:

0 likes

on pourra peut-etre s'amuser à faire une moyenne de tout ca...

:crazy: :confused2:

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗