Skip to content

left over

Archived

2 replies · 1,413 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

lu sur cerysmatic:

Wednesday 24th September saw An Evening with Peter Hook at the intimate, 70 capacity Orlando’s in Chorlton. The event was essentially a Q&A that began tentatively but picked up pace after the interval. Aside from tales of debauchery Hooky revealed New Order reforming was "as likely as the Haçienda re-opening", although 2009 will see left over tracks from the WFTSC sessions released as an album - including remixes of the Control soundtrack.

control remixes? peut etre les 3 morceaux de NO en integralité...

0 likes

je serai direct: la re-formation de NO, et qui serait la seconde de son histoire, je m'en fiche complet. Donc pas de souci. CAr franchemente et je suis ok avec "le gros" quel intérêt à voir des quinquas s'agiter (?) sur "age of consent" , par ex ? U see ? Aucun, si ce n'est le ridicule. C une belle clairvoyance que de s'en rendre compte. Quant à des nouveautés NO intéressantes, encore faudrait-il bosser ensemble. Ce n'est ( était) déjà plus le cas. Donc... Les extra tracks de WFTSC ? Ben nous verrons ce que ça donne, puisque , oeuf corse, nous ( je) achèterons(ai) la galette. Histoire d'habitude certainement. Certainement. Je vois pas d'autre raison artistique.

0 likes

Hélène's friend wrote: Hooky revealed New Order reforming was "as likely as the Haçienda re-opening"

:abovelol: j'aime l'humour de Hooky :laugh:

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗