Skip to content

Barney homo or not ?!?

Archived

11 replies · 1,009 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Bernard Sumner about to be a father again

From NewOrderOnline Forum:

Bernard is about to be a dad again (or may even already be). Bernard was seen in Pompey on friday night. His very pregnant partner, at the Southampton Boat Show last week, said they were hoping for "another little Bernard".

J'avais cru entendre parler d'homosexualité dans un thread précédent, au sujet de Barney et Jonnhy Maar...?!? Mais peut-être me trompe-je ou ai-je mal lu...

0 likes

:rolleyes:

Je me demande quand même d'où vient ce bruit idiot... C'était pas une blague, au départ, quand ça a circulé ici ?

0 likes

Ouais, ils sont gays, même que leur premier album avec Neil Tennant et Chris Lowe devait s'appeler Bizarre Love Quadrangle. Finalement, ils ont trouvé qu'Electro-nique, ça faisait plus sexe à pile. :rolleyes:

0 likes

C'est rigolo.

0 likes

Originally posted by N21 C'est rigolo.

Merci Antoine, je savais que je pouvais compter sur ton appréciation.

ELECTRONIC::sex:

0 likes

paraitra que Stephen est zoophile....

0 likes

Originally posted by Tout est devenu vert > Originally posted by N21> C'est rigolo.

Merci Antoine, je savais que je pouvais compter sur ton appréciation.

ELECTRONIC::sex:

La tienne n'est pas fort mauvaise non plus.

0 likes

Originally posted by ERIC BERTON paraitra que Stephen est zoophile....

... et que Gillian est une chèvre. :nonono:

0 likes

oups...

0 likes

Originally posted by Thomas SONNEVILLE Bernard Sumner about to be a father again From NewOrderOnline Forum: Bernard is about to be a dad again (or may even already be). Bernard was seen in Pompey on friday night. His very pregnant partner, at the Southampton Boat Show last week, said they were hoping for "another little Bernard". J'avais cru entendre parler d'homosexualité dans un thread précédent, au sujet de Barney et Jonnhy Maar...?!?Mais peut-être me trompe-je ou ai-je mal lu...

Nah, ça c'est une grosse blague qui a été sur un site web et qui est à l'origine de bien des contreverses :D

0 likes

Ils ont même failli s'entretuer.

Quant à Peter et son manche de basse, ça doit faire mal...

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗