Skip to content

Joy Division Box Set

Archived

5 replies · 7,722 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Lors de son chat régulier avec son fils Jack, Hooky a annoncé qu'une box Joy Division était en préparation et devrait sortir très bientôt... [:d]

Coming soon: Joy Division box setAccording to Hooky on his Instagram chat with son Jack (51:50 in) he says "Well we're doing a Joy Division box set aren't we? Live, and a box set's coming out very soon"

instagram chat

1 1 like

Pas de box, mais la réédition en vinyle de STILL pour les 40 ans...avec un t-shirt associé pas top... [:|] Tout ça est exclusif à la boutique officielle...et le t-shirt est à 30 Euros ! 💀

Pre-order - released on: 11/02/2022

Celebrating 40 years since its original release, this special vinyl version of ‘Still’ is a limited edition of 10,000 with a ruby red sleeve, pressed on crystal clear vinyl, and is exclusive to New Order’s official webstore.

1 1 like

Salut à toutes et tous,

je trouve cette version magnifique. C'est peut être en référence à ce bootleg SHADOWPLAY Bootleg

J'ai commandé, en espérant ne pas encore avoir des surprises avec les frais de douanes.....Apparemment on ne pourra le trouver que sur ce site...

1 1 like

Je passe mon tour... [;)]

1 1 like

40eme anniversaire et ça sort en 2022 😕

1 1 like

😄 le temps que les 3 survivants se mettent d'accord...plus les délais de production des vinyles allongés...

1 1 like

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗