Skip to content

CIRKUS

Archived

10 replies · 1,487 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Någon som spelade in konserten?

0 likes

Var P3-live dar? nagon sa att deras buss stod utanfor inna konserten! Detta kanske betyder att vi far hora det pa radion... och att det finns en inspelning av bra kvalitet...

0 likes

Synd bara att P# live inte spelar in från mixerbordet utan tar allt rått från scenen utan effekter på sång eller något annat.

0 likes

Det är en medlem, Mike Garrity som säljer Stockholms konserten på "digital stereo". Han säljer den för £9.99 styck.

Du hittar hans annons på "Buy/Trade/Sell".

0 likes

jag spelade in men det blev asdåligt =)

0 likes

Hejsan!

Jag heter Moto, en Japansk New Order fan/collector som bor i Stockholm.

Jag skriver detta för att meddela till alla att den bootleg som just nu säljas av Mike Garrity originellt var inspelad av mig. Jag har ALDRIG tradat denna med honom så att han skulle kunna tjäna pengar på den. Så please don't buy it!!!!

Om du är intresserad av ett trade utan att betala så mycket för den här "1st generation" kopian, var vänligt och skriv till mig så får du en CDR kopia direct från min Master MD!

min email adress är:

motoplus@hotmail.com

Jag leter efter just nu kopior från andra master recordings av New Order (1980>2001 period)...Någon som kan hjälp mig?? :)

Mvh,

Moto, an honest & sincere trader

0 likes

Hejsan!

Jag heter Moto, en Japansk New Order fan/collector som bor i Stockholm.

Jag skriver detta för att meddela till alla att den bootleg som just nu säljas av Mike Garrity originellt var inspelad av mig. Jag har ALDRIG tradat denna med honom så att han skulle kunna tjäna pengar på den. Så please don't buy it!!!!

Om du är intresserad av ett trade utan att betala så mycket för den här "1st generation" kopian, var vänligt och skriv till mig så får du en CDR kopia direct från min Master MD!

min email adress är:

motoplus@hotmail.com

Jag leter efter just nu kopior från andra master recordings av New Order (1980>2001 period)...Någon som kan hjälp mig?? :)

Mvh,

Moto, an honest & sincere trader

0 likes

Originally posted by Fredrik Astlid Någon som spelade in konserten?

Konserten sänds nu på tisdag på p3 live kl 21.03

0 likes

Originally posted by Fredrik Astlid Någon som spelade in konserten?

Konserten sänds nu på tisdag på p3 live kl 21.03

0 likes

Originally posted by Sophisticated Lady Var P3-live dar?nagon sa att deras buss stod utanfor inna konserten! Detta kanske betyder att vi far hora det pa radion... och att det finns en inspelning av bra kvalitet...

Den sänds nu på tisdag kl 21.03

0 likes

Konserten sänds nu på tisdag kl 21.03

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗