Skip to content

BERNARD SUMNER....el Renegado!!!

Archived

6 replies · 895 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Sumner says no to New Order reunion

Monday, February 18 2008, 13:21 GMT

By Simon Reynolds Sumner says no to New Order reunion

Bernard Sumner has dismissed talk of a New Order reunion, reports The Sun.

New Order bassist Peter Hook had hoped the band could reform for this Saturday's Versus Cancer charity show in Manchester but a friend of Sumner claimed the singer "wants nothing more to do with Peter".

New Order formed 28 years ago after Hook, Sumner and drummer Stephen Morris vowed to carry on making music after Ian Curtis, the lead singer of their band Joy Division, hanged himself.

The band split last May with Hook laying the blame on Sumner and Morris.

The Joy Division story was told on film last year in Anton Corbijn's Control.

The Versus Cancer gig takes place at Manchester M.E.N Arena this Saturday. The lineup features Happy Mondays, Inspiral Carpets and Fun Lovin' Criminals.

:banghead: :angry:

0 likes

Amí me parece bien que si no se banca mas a Hookie, no lo quiera en un escenario con el.. ¿para que?, ¿para que se peleen arriba?.. naaah, mejor que sigan spliteados.

0 likes

El primero que empezó a joder fué Hooky cuando los amenazó tanto a Barney como a Steve con demandarlos si seguían usando el nombre, ahora quiere volver a tocar... está medio tocado el viejo.:nonono:

0 likes

:cry: :sleep:

whisphers

0 likes

De acuerdo con todo lo mencionado anteriormente, aunke por obvias razones desconozco todo el trasfondo de la situación , y así Hooky diga ke toda la culpa es de Bernard y Steve...hooky se puso muy mamón con ese tema el año pasado haciendo publicidad a freebass y diciendo cuanta maricada kería, al menos los otros integrantes de la banda actuaron bien. Ja…ke los iba a demandar…..como si el no hubiera tocado con Monaco canciones de NO-JD en sus conciertos del año pasado….entonces por ke jode con eso.

La verdad no le conocía esa faceta tan fashion a Hooky

0 likes

Me parece que no hay más vuelta que darle !!

The dream is over...

:cry:

0 likes

Emilio Roqueta wrote: Me parece que no hay más vuelta que darle !!

The dream is over...

:cry:

Asi parece Emilio, como cantaba Ian en "Insight": Guess dreams always end! Barney al decir q' no quiere hacer nada con Hooky respecto a tocar juntos me parece q' las posibilidades son nulas, es decir nos tendremos q' conformar con escuchar nuestros viejos discos de No. :(

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗