Skip to content

Bad Lieutenant - In the Ghetto

Archived

16 replies · 1,283 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Nueva canción de BAD LIEUTENANT por una buena causa. Puedes oir un previo en http://media3.7digital.com/clips/34/10770320.clip.mp3

BAD LIEUTENANT CONTRIBUTE NEW TRACK TO CENTREPOINT ALBUM “1969 KEY TO CHANGE”. Bad Lieutenant have contributed a new cover version of “In the Ghetto” to the charity Centrepoint’s new album “1969 Key to Change” due for release on 4th October 2010.

“1969 defined a musical age, catupulting us into a new era of music and rousing a generation. It’s also the year Centrepoint was set up to help homeless young people.”

Pre-order now! Key to Change is exclusively available to download from fairsharemusic.com, the home of Feelgood Downloads. For every album download, £4.45 goes directly to Centrepoint, giving homeless young people a future.

http://centrepoint.fairsharemusic.com/release/1969-key-to-change

Más información: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=480755951&blogID=539326948#ixzz10ErJsvqL

0 likes

También lo podéis escuchar aquí

0 likes

jajaja pues si, tendremos que oír la versión completa...

La versión que ya hicieron de Vietnam, es también una de mis favoritas....

Aunque seguro que como ya hemos comentado en otra parte del foro...sonara a NEWORDER! :)

0 likes

0 likes

MAMOMO wrote:

Mamomo, sabes que otras canciones de 1969 estan incluidas en ese álbum de covers?

0 likes

facil!

The Feeling ‘In the Year 2525’

Get Cape ‘Space Oddity’

Speech Debelle ‘Give peace a chance’

Hucknall ‘Chains of Love’

Jools Holland and Ruby Turner ‘You are so Beautiful’

Frank Turner ‘Build me up Buttercup’

Chris Difford ‘What goes on’

Johnny Marr ‘Everyone has a tendency to be a free’

Kevin & Galen Ayers ‘Girl on a swing’

Hard-Fi ‘1969’

Pleasure Mob ‘Gimme Shelter’

Bad Lieutenant ‘In The Ghetto”

Ian Brown ‘In The Year 2525’ Remix

0 likes

MAMOMO wrote: facil!

The Feeling ‘In the Year 2525’

Get Cape ‘Space Oddity’

Speech Debelle ‘Give peace a chance’

Hucknall ‘Chains of Love’

Jools Holland and Ruby Turner ‘You are so Beautiful’

Frank Turner ‘Build me up Buttercup’

Chris Difford ‘What goes on’

Johnny Marr ‘Everyone has a tendency to be a free’

Kevin & Galen Ayers ‘Girl on a swing’

Hard-Fi ‘1969’

Pleasure Mob ‘Gimme Shelter’

Bad Lieutenant ‘In The Ghetto”

Ian Brown ‘In The Year 2525’ Remix

Que bien hay música de los Stooges (1969), The Velvet Underground (What Goes On) y David Bowie (Space Oddity), aunque esa canción de Bowie fue editada posteriormente en 1972, pero originalmente hecha en 1969. Por alli falto alguna "rola" de Led Zeppelin como Communication Breakdown o Whole Lotta Love. :guitar:

0 likes

Pues nada, hoy se ha estrenado la canción y sorprende que han sido respetuosos con el estilo de la canción original o por lo menos con la de elvis, porque se parece bastante. Muy acertado las guitarras del final.

0 likes

MAMOMO wrote:

:abovelol: jajaja que hdp!

0 likes

almansoglasnost wrote: es muy raro todo... al final esta foto se transformó en verdad

Alejo,

cual es la historia de esta foto? Siempre me llamo la atención. De que epoca es????

0 likes

Seguro que fue una mañana de after después de la hacienda

0 likes

bueno, que yo sepa fue el mismo día de la grabación de world in motion. se lo puede ver en el minuto 3:30 manejando ese mismo mercedes con la ropa de elvis puesta ;)

0 likes

jaja es verdad, en el 3.30 esta... la verdad no se te escapa un detalle. Es muy bizarro todo esto.

0 likes

pues si...que curioso!!! y porque? para unos segundos del vídeo?? que alguien se lo pregunte...

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗