Skip to content

WEBMASTERS READ THIS NOW

Locked Archived

11 replies · 610 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

This thread is for our esteemed webmasters to provide a nice detailed and lengthy explanation of everything that has happened recently.

Now i stand here waiting....

0 likes

I have to know first...!

I have no clue of what happened here, and I'd sure like to know :)

Sorry but I've been away and busy, will finally have some free time starting today, so I'll see what's happening here.

I wasn't aware until Huntsman emailed me, but I'd sure like a little breifing of what seems to have happened here!

0 likes

Well...that's good to see...get back from my interview...the for sale sign is gone...and half of the dynamic duo has no idea about it...I thought this seemed just tooooooo freaking bizarre....

Did Seb's evil twin take over for a little bit????

0 likes

Well, it's a long story, Nicolas.

The impression I've got from here is that Seb got really fed up with some things here (check the closed thread about Joy Division and maybe also the closed one about "frogs"). A short while after, Huntsy was banned and the site was "on sale".

I don't know if these things are related but it seemed so.

I will go on in french, if the others don't mind, because I don't wanna be misunderstood here :

Je ne peux pas me mettre à la place de Sébastien mais il a semblé qu'il en avait marre de la tournure que prenait le forum.

Peut-être en raison de l'intervention de Huntsman dans la "Joy Division" thread, il l'a banni (si c'est bien lui).

Et devant la levée de bouclées, j'ai l'impression qu'il a été écoeuré par tout ça, qu'il se sentait dépossédé du site, comme si les autres essayaient en quelque sorte d'y faire la loi.

Mise en vente qui m'a surtout paru être un geste symbolique de son sentiment de dépossession, de ne plus reconnaître son site, de ne plus s'y reconnaître non plus.

Pardonne-moi, Sébastien, si tu penses que je vais trop loin dans l'interprétation ou/et si ce n'est pas toi qui était derrière le bannissement et la mise en vente. J'essaie juste de comprendre une situation qui m'a grandement perturbé.

Je pense résumer les pensées de la plupart des membres ici en disant qu'on tient à vous deux, même s'il y a parfois des petits déchirements.

0 likes

Klumpy, it seems you had some very interesting things to say, but my French is not good enough to make them all out.

0 likes

Sorry about this, Patrick, but it was really a too delicate matter to take the risk to be misunderstood.

0 likes

Oh je pense pas que ça soit si "songé" que celà comme réaction.. mais enfin, on va attendre de voir l'explication officielle!

Pour le moment j'ai l'air stupide de ne pas être au courant.. je veux bien croire que j'ai délaissé l'ordinateur quelque peut durant mes congés, mais de là à en arriver là!

It's time to get control back! :D

Quand le chat n'est pas là, les souris dansent!

0 likes

I've got it...those chaps from Mission Impossible have hacked into the system and are trying to convert this to the new Kid Rock site!!!!!

0 likes

What does marre mean, Klumpy?

0 likes

There's nothing wrong with Kid rock.....:D :D

I missed the "For Sale" bit, when i left everyone was debating whether to leave or not over Huntsy's demise.

0 likes

Originally posted by Patrick What does marre mean, Klumpy?

It means "fed up", Patrick.

0 likes

Just realized that probably a great percentage of misunderstanding each other sometimes, lies in the fact that we've got so many non-english posters trying to express themselves in Enlish. Like me... So be gentle to each other.

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗