Skip to content

Novo site de Peter Saville

Archived

9 replies · 931 views

This is an archived legacy thread. Replies are closed, but the discussion is preserved.

Originally posted by Monsieur Round&Round Não sei se é oficial, mas é ótimo!

Não, realmente não é oficial. O criador deste site apresentou o link uns tempos através no mailing list da Factory. As entrevistas e artigos são muito interessantes, mas não gostei muito da galeria com os trabalhos do Saville. Os scans estão pequenos e não existem informações.

De qualquer modo levanto o polegar para este site. :thumb:

0 likes

Se você mover o mouse sobre os retratos que da galeria lhe dá a informação, você pode também estalar para ampliar;)

Apologies for my poor portuguese...never use babel fish translator!

0 likes

A exposição é muito boa.

Alguém pode me explicar a "hallucienda"?? Alguma menção a "halloween"??

0 likes

Originally posted by Lucian Se você mover o mouse sobre os retratos que da galeria lhe dá a informação, você pode também estalar para ampliar;)Apologies for my poor portuguese...never use babel fish translator!

We've seen worse, believe me!

0 likes

Originally posted by Ricardo > Originally posted by Monsieur Round&Round Não sei se é oficial, mas é ótimo!

Não, realmente não é oficial. O criador deste site apresentou o link uns tempos através no mailing list da Factory. As entrevistas e artigos são muito interessantes, mas não gostei muito da galeria com os trabalhos do Saville. Os scans estão pequenos e não existem informações.

De qualquer modo levanto o polegar para este site. :thumb:

Não sabia. Eu o descobri através de nosso amigo Frank, que colocou o link em sua (fantástica) página!

0 likes

Originally posted by Mr. Daybreak A exposição é muito boa.Alguém pode me explicar a "hallucienda"?? Alguma menção a "halloween"??

The 'hallucienda' poster comes from a comment Tony Wilson's boss at Granada Studio's made ie one day he asked Wilson "How's that club of yours...the hallucienda doing?" Wilson thought it was great and had Saville design a poster.

I won't inflict my bad Portuguese on you by translating this! ;)

0 likes

Originally posted by Lucian I won't inflict my bad Portuguese on you by translating this! ;)

Don't worry about speaking English here, it's not as bad as speaking Portuguese in the English forum. ;)

Congratulations for your website, great work Lucian. :thumb:

Nice avatar as well. :nod:

0 likes

Congratulations for your website, great work Lucian. :thumb:

Nice avatar as well. :nod:

Thanks Ricardo, as I've said in the main forum it's very gratifying to know people enjoy the site, but the real credit must go to Saville himself. ;)

0 likes

Where does Lucian come from ? North America ?

What's his site ?

0 likes

You're leaving NewOrderOnline

This link goes to an external website we don't operate, which has its own privacy policy and terms.

Destination:
Continue ↗